Информация

воскресенье, 9 октября 2016 г.

10 жовтня Всесвітній день психічного здоров'я!

10 жовтня Всесвітній день психічного здоров'я!
Психічне здоров’я – це справа кожного. Дбаймо про нього.
Чому вам варто опікуватися психічним здоров’ям?
Існує багато причин, з яких вам варто опікуватися психічним здоров’ям
• Бо це зачіпає нас усіх. Згідно оцінок кожен п’ятий дорослий зіткнеться у своєму житті з проблемами психічного здоров’я. Це говорить про те, наскільки поширеними є проблеми психічного здоров’я. З проблемою психічного здоров’я може зіткнутися будь-хто.
• Бо психічні захворювання призводять до значної втрати дієздатності. Хоча вважається, що психічні захворювання є менш серйозними ніж фізичні, насправді вони призводять до значної втрати дієздатності. Вони також можуть призвести до смерті в результаті самогубства та нещасних випадків.



• Бо психічні захворювання стають об’єктом таврування. Більшість людей, які мають психічні проблеми, ніколи в цьому не зізнаються. Психічно хворі часто зазнають дискримінації з боку суспільства та у своїх родинах. Працівники закладів охорони здоров’я часто ставляться до них без симпатії.
• Бо послуги охорони психічного здоров’я дуже не відповідають потребам. В Україні та більшості інших країн існує великий брак психіатрів, психологів та інших спеціалістів з психічного здоров’я. Ці спеціалісти більшість часу приділяють наданню допомоги людям, які страждають від тяжких психічних розладів («психозів»). Вони досить рідкі, але саме ці захворювання асоціюються в суспільстві з психічною хворобою. Більшість людей з набагато більш поширеними типами проблем психічного здоров ’я, такими як депресія або алкогольна залежність, не звертаються за консультацією до спеціаліста з психічного здоров’я. В кращому випадку лікувати такі захворювання призначаються медики загального профілю.
Психічне здоров’я – це справа кожного. Дбаймо про нього.

Комментариев нет:

Отправить комментарий